1. Міжпредметні зв’язки на уроках математики.
Активізація пізнавальної діяльності учнів, вироблення в них умінь творчо розв’язувати навчальні завдання, систематично поповнювати свої знання самоосвітою, застосовувати набуті знання на практиці – важливі завдання, які стоять сьогодні перед школою.
Розв’язування задач і виконання вправ дає можливість організувати пізнавальну діяльність учнів на творчому рівні, бо аналіз задачі, пошуки шляхів її розв’язання і саме розв’язування – усе це творчі процеси, які дають можливість виховувати в учнів інтерес до змісту виучуваного матеріалу, перетворювати знання учнів у стійкі переконання, формувати науковий світогляд, встановлювати міжпредметні зв’язки між основами наук, що вивчаються в школі, в першу чергу між природничо-математичними, виробляти в учнів систему вмінь і навичок самостійної пізнавальної діяльності.
Продовження...
2. Формування уявлень про функцію як математичну модель - засіб дослідження процесів та явищ реального світу.
У запропонованому методичному посібнику
представлено, як засобами розв’язання різноманітних завдань з теми «Функція»
активізувати розвиток пізнавальних здібностей учнів, забезпечити прикладну
спрямованість навчання, навчити учнів використовувати набуті знання в
нестандартних ситуаціях, розвивати вміння співставляти, аналізувати,
порівнювати вивчені функції та їх властивості, знаходити функціональні
залежності у практичних життєвих ситуаціях. Запропоновані завдання розширюють
кругозір учнів, розвивають графічну культуру, спонукають до індивідуальної
самостійної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар