Посібники

1. Міжпредметні зв’язки на уроках математики.

       Активізація пізнавальної діяльності учнів, вироблення в них умінь творчо розв’язувати навчальні завдання, систематично поповнювати свої знання самоосвітою, застосовувати набуті знання на практиці – важливі завдання, які стоять сьогодні перед школою.
Розв’язування задач і виконання вправ дає можливість організувати пізнавальну діяльність учнів на творчому рівні, бо аналіз задачі, пошуки шляхів її розв’язання і саме розв’язування – усе це творчі процеси, які дають можливість  виховувати в учнів інтерес до змісту виучуваного матеріалу, перетворювати знання учнів у стійкі переконання, формувати науковий світогляд, встановлювати міжпредметні зв’язки між основами наук, що вивчаються в школі, в першу чергу між природничо-математичними, виробляти в учнів систему вмінь і навичок самостійної пізнавальної діяльності. 


2. Формування уявлень про функцію як математичну модель - засіб дослідження процесів та явищ реального світу.



      У запропонованому методичному посібнику представлено, як засобами розв’язання різноманітних завдань з теми «Функція» активізувати розвиток пізнавальних здібностей учнів, забезпечити прикладну спрямованість навчання, навчити учнів використовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, розвивати вміння співставляти, аналізувати, порівнювати вивчені функції та їх властивості, знаходити функціональні залежності у практичних життєвих ситуаціях. Запропоновані завдання розширюють кругозір учнів, розвивають графічну культуру, спонукають до індивідуальної самостійної роботи.

Продовження...




3. Міжпредметні зв’язки в позаурочний час.





Немає коментарів:

Дописати коментар